loading...
سایت بارانی چت
... بازدید : 24 نظرات (0)

لحظه ها را با تو بودن در نگاه تو شکفتن  حس عشـق و در تو دیدن مثل رویای تو خوابه

  با تو رفتن با تو موندن مثل قصه تو رو خوندن تا همیشه تو را خواستن مثل تشنگی آبـــه

اگه چشمات من و می خواست تو نگاه تو می مردم اگه دستات مال من بود جون به دستات می سپردم

اگه اسـمم و مـی خونـدی دیگه از یاد نمی بردم اگه با من تو می موندی همه  دنیا را می بردم

بی تو اما سر سپردن بی تو با عشق تو بودن تو غبار جاده موندن بی تو خوب من محال

بی تو حتی زنده بودن بی هدف نفس کشیدن تا ابــــد تو رو ندیدن واسه من رنج و عذابه

اگه چشمات من و می خواست تو نگاه تو می مردم اگه دستات مال من بود جون به دستات می سپردم

اگه اسـمم و مـی خونـدی دیگه از یاد نمی بردم اگه با من تو می موندی همه  دنیا را می بردم

توی آسمون عشقم غیر تو پرنده ای نیست روی خاموشی لبهام جزء تو اسمه دیگه ای نیست

توی قلب من عزیزم هیچ کسی جایی نداره دل عــــاشقم به جزء تو هیچ کسی رو دوست نداره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هشدار
کلیه ی مطالب این سایت متعلق به بارانی چت می باشد کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت چیه؟؟
    مدیریت چت روم

    ƁЄӇȤƛƊ

      ƛƦƛM

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 1,433
  • کدهای اختصاصی